sâmbătă, 17 mai 2008

anonima

Cu timpul parca m-as juca,

Sperante…amintiri deja…

Sa pot sa cred iar in ceva

Curajul oare-l voi avea

Sa pot sa spun ce-in mintea mea ?

…mai bine NU

…sau poate DA

Nu am puterea sa o fac acum

Sa aleg un sens sau un nou drum

Sa ratacesc ca un nebun…

Sa ma hranesc cu nori , cu fum …

Din ceata si iluzie un vis

In inima tu mi-ai aprins

Un dor ce doare , dar frumos ,

Din bezna oare tu m-ai scos ?

As vrea din nou sa pot privi

Sclipirea din ochii tai vii ,

In miez de noapte tu ma tii ,

Nu voi uita aceasta zi .

Cu buzele eu m-as juca

Parca de plus , de catifea…

Si pielea alba ca de nea

S-o mangai , s-o ating as vrea

Pe pleoape , gene vreau sa sti

Sarutari dulci cu zeci si mii

…ti-as daruii

Pe umerii subtiri si goi

Sa ploua iarasi peste voi

…sarutari moi

Cu roua si parfum de flori

Si luna sa ne prinda-n zori

…de zi

Si mana ta in palma mea…

Un joc naiv acum as vrea

Cind parul iti voi rasfira

…candva

O vis frumos poate’ntro zi

Aevea tu vei deveni,

In inima sperante vi

…imi tii




Bernward Koch - Yearning
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: