miercuri, 3 decembrie 2008

moon&

11 comentarii:

Andru spunea...

poza aceasta nu e cumva de aseara ? :)
superb :)

marius grozea spunea...

este de ieri seara :D
si cat mai aproape de cer!

eniko szucs spunea...

frumoasa si asta!!

marius grozea spunea...

merci frumusete!

Dungha spunea...

faina!

marius grozea spunea...

multam!

focused spunea...

cea mai buna pe care am vazut-o cu evenimentul astronomic in cauza!

marius grozea spunea...

multumesc frumos!

danushka spunea...

am vazut mai demult fotografia ista si atunci nu am apucat sa spun nika... e minunata!
mai adaug si ca in urma plimbarelii pe acest blog imi par deosebite si frumoase si imaginile din "ragaz", "poarta raiului" si cea din "podul mincinosilor"...
spor in continuare!

marius grozea spunea...

multumesc frumos!
plimbare frumoasa in continuare,
eu iti urmaresc pasii sa nu te ratacesti :)

danushka spunea...

:)