joi, 11 decembrie 2008

ragaz






18 comentarii:

Dungha spunea...

Bai, stau si privesc si nu imi vine sa cred cat de bune sunt, nu mai zic nimic de ultima - I N E D I T A - asta este cuvantul potrivit.

marius grozea spunea...

ma faci sa rosesc domnule :)
cu respect!

Andrei spunea...

Fain, felicitari! Ultima mi se pare superba.
:)

marius grozea spunea...

multumesc Andrei!
te salut

Dan spunea...

excelent răgazul...! exact atmosfera de dor, de tânjire din melodia lui Koch...

Andru spunea...

imi aduce aminte de mirosul curat de tara , de dorul care zace in noi ...
superb ! :)

Galusca spunea...

Oooo... frumoase fotografii nenea Marius.

marius grozea spunea...

multam fain!


:) lume noua aici...
eu credeam ca prima data vei spune ,,tata'' :))
ai trecut la next level direct
sa te faci mare si sa-l iei pe tati la fotografiat!

Cristina Stoica spunea...

Imi place toata seria.
Numai bine si inspiratie!

marius grozea spunea...

multumesc mult Cristina!
salutari

Sake spunea...

off...dupa ce am privit seria asta, m-a apucat un dor nespus de satul copilariei mele.
Faina realizare!!!

marius grozea spunea...

:)
te salut omule!

edith spunea...

Excelenta serie!!!imi place tare mult...

marius grozea spunea...

ma bucur :)
merci mult!
numai bine!

Alma Naif spunea...

Scopul oricarui fotograf este sa surprinda momentul, si mai ales sa fie cel potrivit. Am certitudinea ca ai reusit asta cu fotografiile tale, ai reusit sa transmiti aerul fiecarui colt, persoana, peisaj pe care l-ai surprins...ai reusit sa transmiti realitatea satului romanesc,care, desi e dura, are farmecul sau:)Felicitari! O sa mai trec prin lumea ta, imi trezeste amintiri placute

marius grozea spunea...

:)
multumesc!

Alma Naif spunea...

Ah, am uitat sa-ti spun ca nu trebuie sa-mi multumesti :) banuiesc c-ai obosit sa spui acelasi lucru mereu.Faza e ca n-am gasit nimic ca sa ma pot lua de tine, macar asa..sa schimb atmosfera:)))

marius grozea spunea...

:))