sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Botiza people

5 comentarii:

Andru spunea...

ce frumoase sunt puritatea si naturaletea . ador poza ! :)

marius grozea spunea...

merci mult!
si 40 de ani de casnicie...
e un instantaneu,am vb cu ei dupa ce i-am pozat
mi-au dat adresa sa le trimit poza :)

INeedADream spunea...

foarte dragut..sa le-o trimiti pentru ca sunt sigura ca o sa-i bucure:)
ce frumos e sa-ti iei aparatul si sa pleci sa fotografiezi oameni, locuri....si...sentimente.
Te invidiez:)

marius grozea spunea...

mi-as dori sa le-o dau personal cat de curand :)
te iau la plimbare si pe tine daca vrei
poate iti mai trece invidia :))

INeedADream spunea...

merci pentru intentie...momentan sunt ocupata:D dar o sa tin cont:)
ma consolez cu faptul ca am fost si eu in maramures cateva zile si am avut ocazie chiar sa ma imbrac in acele costume minunate si sa vorbesc cu oamenii aceia foarte primitori si draguti:)