vineri, 30 ianuarie 2009

cu bratele intinse

20 de comentarii:

Dungha spunea...

faina!

marius grozea spunea...

multam!
numai bine

Ciprian Balan spunea...

Da..iluzia de libertate...frumos prins.

marius grozea spunea...

multumesc Ciprian!

Roxana spunea...

foarte frumos ai prins, foarte sugestiva!

gabi spunea...

Cat de frumoasa e !
Nu pot sa cred ca e reala :P

gabtudor spunea...

Fantastic cadru

marius grozea spunea...

mii de multumiri!

oanaboncu spunea...

Fain. Erai cumva intr-o masina in mers?

marius grozea spunea...

eram in masina mea :)
merci!

Bogdan spunea...

f bine prins !!
excelenta ! salutari !!! cu caldura pentru tot ce faci si postezi ... cam lipsesti de 3 zile ... :)
numai bine , Marius !

marius grozea spunea...

multumesc frumos Bogdan!
am fost plecat la munte,acum m-am intors
cu provizii :D

salutari multe!

Sebastian Puraci spunea...

Foarte fain prins! Pozitia aripilor e exact cum trebuie pentru a sugera zborul si efortul depus.

marius grozea spunea...

multumesc frumos domnule!
salutari multe

delta spunea...

Era cioară de semănătură?

marius grozea spunea...

nu
uliu

Irina Csapo spunea...

superba compozitie.
minunat moment. :)

marius grozea spunea...

Irina,
multumesc frumos!

eniko szucs spunea...

pandesc pe marginea drumului, si eu vroiam sa "prind" una, dar nu mi-a iesit:P..cadrul tau e f.fain, nu stiu cum ai reusit...cred ca doar intamplator:P:P...na glumesc:), cum am mai zis, f.bine prins!

marius grozea spunea...

intamplator te-as prinde si pe tine...in poza :)
merci!