luni, 5 ianuarie 2009

miorita laie...




10 comentarii:

Marian Trasca spunea...

Felicitari....mi-ai adus aminte de copilarie....Multumesc :)...Spor

marius grozea spunea...

acelasi sentiment l-am avut si eu 5 zile acolo :)
multumesc si eu!

eniko szucs spunea...

ce faina e a doua:)..simpatice:))

marius grozea spunea...

:)
multu!

Dungha spunea...

Beheheeee ciobanasule -hic!pardon!!!- fotografule, ai venit sa ne... pozezi???

excelente cadre!!!

marius grozea spunea...

:))

INeedADream spunea...

multumesc ca ma faci sa zambesc de fiecare data cand ma uit la pozele tale:)

marius grozea spunea...

eu iti multumesc pentru vizita!

gba spunea...

wow..niste culori incredibile..
ai reusit sa surprinzi atmosfera dupa care vad, ca tanjesc multi.:)..

bravos..si la mai multe..

marius grozea spunea...

bucuros ca ai trecut pe aici :)
iti multumesc mult!