joi, 8 ianuarie 2009

oameni de la munte






12 comentarii:

Bogdan Balaban spunea...

Excelente 1 si 5 :)
De unde le tot scoti domnule?

marius grozea spunea...

multam!
din tolba :)

Marian Trasca spunea...

Buna tolba....Felicitari

marius grozea spunea...

:)
multumesc,multumesc!

INeedADream spunea...

sunt curioasa unde locuiesti...deoarece natura este foarte darnica acolo:D imi place mult

marius grozea spunea...

merci mult!
as fi dorit eu sa locuiesc acolo
sunt din Moreni (scrie si la profil)
dar imi place sa calatoresc :)

INeedADream spunea...

atunci felicitari pentru locurile in care iti alegi sa calatoresti:)

Bogdan spunea...

chiar asa !!!
mare tolba mai ai domnule !!!
afise , postere unele !
asta trebuie sa faci !
fara complimente !
felicitarile mele !

Frank.Lee (LCY) spunea...

well,though I could hardly recognize your language, but your photos about people's faces are very "story-telling" and full of emotions...mm..or sentiment.

marius grozea spunea...

thanks much for the words and you expect!

Elena Valentina spunea...

Asta da vacanta! Sa stai la localnici, nu la hotel!

marius grozea spunea...

mi-am dorit de mult asta!