marți, 10 februarie 2009

in formatie si portrete






17 comentarii:

Dungha spunea...

frumos!

marius grozea spunea...

merci Vali!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:) foarte dragute pozele si oitele:)) un rade iar alta scoate limba la fotograf:)

oanaboncu spunea...

Hotarat lucru ... o sa am ce numara in caz de insomnie. :)
Frumoase portretele!

marius grozea spunea...

:))
multumiri!

Ciprian Balan spunea...

Da, eu am trecut deja la numarat. Frumos.

marius grozea spunea...

si eu :D
multam !

Dan spunea...

numa sa nu numarati ca Mr Bean :D
sa calculati latura mica X latura mare si sa va dea numarul oilor :))
Faina serie!

Sake spunea...

faine portrete.
acum am ce numara ca sa adorm :)
numai bine!

marius grozea spunea...

spor!
sa-mi spuneti si mie rezultatul ca aseara m-a luat somnul :))

multam baieti!

nicoleta gabor spunea...

excelenta serie,imi place mult cromatica !

marius grozea spunea...

Nicoleta,
multumesc!

danushka spunea...

niciodata nu am putut numara oite... is iute de picior si sar parleazu' incredibil de repede... si cum evidenta mea e musai sa fie corecta... :PPP
in alta ordine de idei :D... faine is fotografiile :)

marius grozea spunea...

:)
merci mult!

INeedADream spunea...

foarte dragut:)

marius grozea spunea...

mercic !

Anca spunea...

a 3-a si a 4-a se stramba la tine :)
foarte frumoase si mioritice portrete :)