luni, 16 februarie 2009

primul concurs, locul3 :)

27 de comentarii:

Bogdan spunea...

da da da !!! merita !
felicitari inca odata si aici in scris ....
keep going !

Ema spunea...

hey,ruuuup!! dc ai nevoie, te-mpingem noi mai sus..semn sa dai ca vant iti facem!felicitari,dl fotograf!

marius grozea spunea...

va multumesc frumos!
apreciez :)

Sake spunea...

Felicitari dom'le!
Azi am luat revista si ti-am vazut lucrarea acolo!
La mai mare!

marius grozea spunea...

multumesc Elvis!
norocul incepatorului :))
un amic din Brasov este de vina,belu ghe, el a insistat sa trimit

Catalin Nae spunea...

Felicitari pentru aceasta realizare! La cat mai multe ;)

Dan spunea...

Te-am citit! Brava!

marius grozea spunea...

:)
multumiri!

eniko szucs spunea...

felicitari domnle!!!:).da frumos peisaj era, meriti din plin!..si bafta multa si la altele:)..

nicoleta gabor spunea...

bravo Marius,felicitari !!! vad ca si fotografia Adrianei e pe coperta :)

marius grozea spunea...

multumesc Nicoleta!
e bine daca ai vazuto si pe a mea,nu am stiut la ce dimensiune sa trimit, am facuto prea mica
dar e ok!
pai Adriana e pe locul ! he he
felicitari si ei!

Gabriel Saplontai spunea...

Bravo Marius!!! la cat mai multe :)

salutari calde!

marius grozea spunea...

multumesc Gabi!
sa ne vedem cu bine !
poate ajungi de paste in tara, adica acasa la Maramu :)

Dungha spunea...

felicitari si la mai multe premii... succese!

marius grozea spunea...

multumesc Vali!
succese si tie !

April spunea...

felicitari...si tot mai sus

marius grozea spunea...

sarutmana!

Tudor Manolache spunea...

Felicitari! Din punctul meu de vedere merita si mai mult...
Sunt si eu pe pagina a doua parca...
Inca o data well done!

marius grozea spunea...

multumiri si te felicit si eu!

nicoleta gabor spunea...

Marius,as dori sa te intreb cum ai participat la concurs.Trebuie sa fii membru pe site-ul photo magazine ?

marius grozea spunea...

nu neaparat!
cum spuneam,pe mine m-a ,,plictisit''
un amic sa trimit
daca nu ai revista,unde sunt conditiile si adresa la care trebuie trimis iti pot spune eu!
grozeamarius@yahoo.com

multumesc Nicoleta!

Cristina Stoica spunea...

Felicitari!
Numai bine iti doresc!

marius grozea spunea...

sarutmana Cristina!
salutari :)

cristian spunea...

domnule... ma-nclin! ma bucur ca pe masura progresului tau apar si rezultatele. Nu ma satur sa spun cat de placut surprins sunt de ceea ce faci tu in ultima vreme... si ma bucur ca nu numai eu vad lucurile asa... ci si editorii PhotoMagazine-ului!
FELICITARI!!!!!

marius grozea spunea...

mii de multumiri domnule pentru aprecieri !
ma bucur si ma simt onorat de vizita!

Oana Boncu spunea...

Felicitari!

marius grozea spunea...

merci mult!