joi, 26 martie 2009

candy girl

19 comentarii:

Dungha spunea...

frumos lucrat, insa nu uita provocarea - a inceput jocul din aceasta saptamana, tu ai copiat provocarea?

marius grozea spunea...

multam fain!
ti-am trimis deja varianta mea :D

Dorina spunea...

frumoasa tare

marius grozea spunea...

:)

Ema spunea...

stimabile, te-nconjori numai de frumuseti..daca si o femeie e impresionata de astfel de portrete, inseamna ca faci treaba buna!

marius grozea spunea...

e de bine daca o spune o fata frumoasa ca tine :D

sonaj51 spunea...

Toate bune fotografie, nu aveţi o fotografie de rău! A fost foarte bun pentru a fi aici, plăcut de muzică, şi din cauza că aici în această imagine Eu scriu pentru că aceasta fetita este frumos!
Felicitări!
János

marius grozea spunea...

multumesc frumos!

eniko szucs spunea...

frumoasa ea tare:) bine prins;)

Roxana spunea...

intr-adevar candy :-) si iarasi imbatabile culori :-)

marius grozea spunea...

multumesc fetelor!

culori imbatatoare la tine gasesti
Roxana :)

Roxana spunea...

hehe :-) da sunt altfel, foarte diferite! la tine au transparenta luminii, la mine sunt mai grele, mai compacte, sau asa mi se pare mie :-)

marius grozea spunea...

da...imi place mult ce faci, chiar daca sunt zgarcit in vizite si comentarii :)

Roxana spunea...

sarumana :-)

marius grozea spunea...

ca la nashu, ca popa nu sunt :))
tucati-as gura ta de fata frumoasa :D

Laura N. spunea...

frumoasa poza, frumoasa si fata!

Ciprian Balan spunea...

E ca in bancul ala..."Imi dati o lingurita sa o mananc aici?"

Buna treaba!

marius grozea spunea...

merci Laura,
multam Ciprian! :)

Roxana spunea...

:-P