duminică, 15 martie 2009

Dorel (partea I-a)










20 de comentarii:

Emese spunea...

Foarte bine! Felicitari! :)

marius grozea spunea...

multumesc frumos!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

faine. fortos rau dorel asta:))

marius grozea spunea...

fortos,fortos :)
merci!

danushka spunea...

atat de frumoasa e cea cu palmele pe apa... place mult!

marius grozea spunea...

multumesc fata draga!

Dungha spunea...

:)auzi, dar nu sunt prea "taiate"? frumos lucrat!

marius grozea spunea...

te risti man...sa nu ti se taie maioneza,ai grija!
si nu pot nici sa rad la faza asta:D
danke!

Ema spunea...

stimabile,te specializezi in foto reportaje.profi!palmele mele!cand te mai apuci de dezbracat barbati,da-mi un semn.;)

Ema spunea...

mai,astia nu au strambaturi pe-aici pe dl vali , cu comentariile lui rautacioase???:P

marius grozea spunea...

ai vazut ca am fost serios si l-am avertizat...
sarumana!

Ema spunea...

;)apreciez..o salata boeuf din partea mea, promisa!

marius grozea spunea...

nu merci,pastreaza pt Vali
contine maioneza :))
eu ceva desert as vrea...

Ema spunea...

pai,el nu isi facea??sau i s-o taiat?:(

spune-mi ce desert ai vrea,marius..cica stiu sa gatesc :)

marius grozea spunea...

cica trebuie sa sti sa te gatesti :D

Ema spunea...

ala e talent, nu stiinta,marius..:P..nu am zis ca am talent la gatit,ci doar ca stiu..ok,hai ca o dam pe chat pe frumusetea asta de postare si merita feedbackuri mai bune.;)

edith spunea...

Cea cu mainile in apa e dementiala!

marius grozea spunea...

:)
multumesc!

cornel spunea...

splendida tusha ta de originalitate si vitalitate fotografica

marius grozea spunea...

mutumesc domnule!
onorat de vizita!