vineri, 27 martie 2009

foehn

8 comentarii:

Ema spunea...

selenar peisaj..podoaba capialra cam lipita de cap..baga unul pentru volum..

Bogdan Balaban spunea...

Tigaile Mari si Vf Ciucas!
Foarte frumos, poate doar putin cam mult cer :)

marius grozea spunea...

multumesc!

exact Bogdan :)
am facut o iesire anul trecut pe 13 mai de unul singur
am o serie pe blog la vremea respectiva

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba, fain peisaj

marius grozea spunea...

merci!

Dungha spunea...

excelenta!

marius grozea spunea...

thanks man!

AdminGeografilia spunea...

Buna seara! Mi-a placut blogul d-voastra, de aceea v-am facut reclama (daca se poate numi asa) pe blogul meu, folosind aceasta fotografie in articolul "Cum se formeaza foehn-ul". Va rog sa ma anuntati daca sunteti de acord sa o folosesc, sau daca doriti sa sterg fotografia din articol. :) Numai bine!