luni, 9 martie 2009

Gavroche



18 comentarii:

Ema spunea...

super expresie,onorabile!

marius grozea spunea...

sarutmana!

Oana Boncu spunea...

Foarte fain protretul tinere! Te pricepi. :))

marius grozea spunea...

o sa incerc si cu tine :D

Freddy spunea...

Bonsoir monsiour,Gavroche es tres belle!! Bravos!!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumos baietelul

marius grozea spunea...

:)

Dungha spunea...

Excelenta, am trecut sa vad ce ai mai facut si daca ai fost cuminte insa nu vad prea multe miscari, dormi?

marius grozea spunea...

cum sa dorm...
iti dai seama ca acum am treaba
e lista de mess si mai mare
si in lista am numai fete
adica acum stau de vb pe mess
pozele sunt la developat :))

eniko szucs spunea...

fain baietel:)

Oana Boncu spunea...

Ce te mai vaiti si lauzi in acelasi timp...
Saracutzul de tine!

Aretusa spunea...

Dificil encontrar una fotografía de un niño pequeño y que no me guste, te enseñan tanto con sólo una cara.
Esta en especial me llena por el aspecto de chico antiguo...... con ese gorro.
Bella sí señor.

marius grozea spunea...

muchas gracias!

Sake spunea...

simpatic tare pustiulica!
bravos mariusica!
PS: mai lasa fete si pt. altii :)

marius grozea spunea...

:)
merci!

Roxana spunea...

excelente reportajele tale, culorile superbe, perspectivele interesante si surprinzatoare, te captiveaza si te provoaca.

marius grozea spunea...

multumesc frumos Roxana!
bucuros de vizita :)

Roxana spunea...

de fapt eu voiam sa pun comentariul asta la seria cu Natasa si Rasputin :-) nu stiu de ce am apasat gresit. dar nu conteaza, si Gavroche e grozav!