luni, 16 martie 2009

papusa meeea...!

20 de comentarii:

Ema spunea...

lol..dc nu ai pus-o in loc sigur,marius..fainuta tigancusa..despre persoane dezbracate sau care stau cu spatele,nu-mi dau cu parerea..frumoase culori..

amatamari spunea...

Looks like a painting by Caravaggio
the same search of light ...
really beautiful image!

marius grozea spunea...

thanks a lot!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

papusa mea umana:( cum o tine:( dar faina poza

marius grozea spunea...

merci!

Dungha spunea...

excelenta!

marius grozea spunea...

multumiri domn Vali!

Roxana spunea...

wow, superba lumina, culorile. si de tigancusa ce sa mai zic :-)

marius grozea spunea...

multumesc frumos Roxana!

Oana Boncu spunea...

Tigancusa e frumoasa foc. Imi place cum ai surprins-o. Cat despre papusa... interesanta modalitate de transport.

marius grozea spunea...

multumesc Oana!
foarte interesant si cum stai tu agatata la avatar :D

Bogdan spunea...

bine ! bine , Marius ! felicitari !

marius grozea spunea...

multumesc Bogdan!

Tudor Manolache spunea...

Faaina!! Bine surprins!

Sake spunea...

unde-i gasesti frate?
simpatica foc tigancusa.

marius grozea spunea...

va multumesc!

pe unde pot, din mers
am dat geamul jos la masina si am si accelerat dupa :D

eniko szucs spunea...

ce atmosfera, foarte faina si asta!!

marius grozea spunea...

merci din nou!

Emese spunea...

Tare mult imi place TOT!

marius grozea spunea...

ma bucur :)
merci frumos!