marți, 7 aprilie 2009

Lumina ...din lumina!





17 comentarii:

edith spunea...

Excelenta serie!!Felicitari!!

marius grozea spunea...

iti multumesc!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superbe

marius grozea spunea...

merci!

Marian Trasca spunea...

Buna treaba....Spor

marius grozea spunea...

multam fain!

gabi spunea...

Chiar ca lumina din lumina.
Foarte, foarte...

(p.s. : esti sigur ca n-ai afaceri comune cu Gigi ? ) :))

marius grozea spunea...

zi doamne fereste,ma asteapta ,,mielul'' la Holbav :D

multam Gabi!

Dungha spunea...

superbe!

Carol spunea...

+++++,cu mila ptr ce le asteapta

Ema spunea...

acum am vazut seria asta!!!tocmai mieii i-am ratat..am vazut cu ce te laudai ,stimabile si maaaaare dreptate aveai..palme!

marius grozea spunea...

multumiri!
imi flacara obrajii

elis spunea...

superba lumina! repetitive :(
ultima este exceptionala! sta foarte bine separat

nicoleta gabor spunea...

exceptionala serie !!! minunata atmosfera !

Bogdan Balaban spunea...

pffaaa cum sunt astea... excelente domnule!

Roxana spunea...

nu stiu cum am pierdut mieii astia si lumina nepamanteasca de aici, oh Marius, m-ai terminat...

marius grozea spunea...

multumesc frumos!
:)