duminică, 22 noiembrie 2009

game over

9 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte faina

Cristi spunea...

link exchange?!

blogu meu-->

http://seducatori.blogspot.com

Nume: News
daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta :)
O zi buna.

Alberto Bolocan spunea...

Pe langa compozitia dinamica... imi place mult si cromatica. Complementara albastrului este culoarea portocalie daca nu ma insel... dar face pereche buna si cu galben. :)

marius grozea spunea...

varianta mea e mai patriotica :)
vi la Sibiu pe 5 Alberto?

Cristi,cum am mai spus si cu alte ocazii,nu fac schimb de linkuri...imi pare rau!

va multumesc!

Dungha spunea...

excelent!

victori45 spunea...

o imagine ce nu are nevoie de nicio prelucrare!

Roxana spunea...

este excelenta, Marius!

wow, si albastrul asta...

marius grozea spunea...

multumesc!

Ioana Mitrache spunea...

Bine lucrat !