luni, 30 noiembrie 2009

peste linistea satului

9 comentarii:

Foto Lucian spunea...

Superba,unde te-ai urcat?

marius grozea spunea...

multumesc!

satul Holbav,in zona Brasovului :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb ca intotdeauna

Valy spunea...

V-am gasit blogul dvs. la blogroll-ul unei prietene si l-am "rasfoit". Il gasesc interesant si, cum fotografia este o pasiune comuna, m-am decis sa va intreb daca sunteti de accord cu un schimb de linkuri intre blogurile noastre (al meu este http://valiovidiu.wordpress.com).

In eventualitatea unui raspuns afirmativ, eu v-am pus deja link-ul pe blogul meu.

Va cer scuze pentru deranj si ... lumina buna!

marius grozea spunea...

multumesc frumos!

Valy,nu e nici un deranj,
bucuros de vizita :)
insa daca as face schimb de link cu toti...
daca ai avut placerea sa ma adaugi eu nu pot sa trec blogurile tuturor,lista ar fi prea mare

Andrei spunea...

Superb !

Alberto Bolocan spunea...

OO da! Buna!

Oana B. spunea...

minunata !

Ioana Mitrache spunea...

imi place, totul este unde treb sa fie :)