duminică, 27 decembrie 2009

de ce nu vine mosu?





el nu stie sa intrebe,noi nu stim sa raspundem...
si sunt multe case din satul Holbav unde povestea se repeta;
copii ca el nu stiu sa se bucure de copilarie,nu stiu ce e o jucarie,dulciuri frumos ambalate,sau ce inseamna desen animat...la lumina lampii cu gaz, din micile casute de lemn, nu se vede nimic din ce ar trebui sa se vada;
doar suntem romani,ne facem ca suntem legati la ochi-
da, ne jucam de-a baba oarba cu semenii nostri...
stiu ca e greu,ne e greu la toti,sensibilitatea e greu de atins si prin fotografie...
eu rar folosesc cuvintele,ma intorc la pozele mele!

8 comentarii:

Sebastian Stoian spunea...

deosebite atat cuvintele cat si fotografiile,imi plac seriile tale despre oameni.bafta si lumina buna.
sarbatori fericite!

marius grozea spunea...

am incercat sa arat realitatea...
multam Sebi!

sarbatori fericite!

elena stanescu spunea...

venisem aici , aveam cateva cuvinte, fotografia ta vorbeste foarte mult, spune,plange, striga, mangaie, fascineaza...
imi place foarte romanescul din ea;

permite-mi din cand in cand sa mai asez din fotografiile tale in blogurile mele;

marius grozea spunea...

iti multumesc Elena!

cu mare placere zic da

Alberto Bolocan spunea...

Bun fotoreportaj!

Oana B. spunea...

mult prea trist...

fotografiile vorbesc, noua ne e greu sa intelegem...de ce si cum se poate ca mosul sa fie atat de crud, uneori ?...

Marian Chiriac spunea...

impreuna cu cativa oamenini de bine am reusit sa reparam scoala din sat si sa aducem multe zambete pe chipurile celor mici. timpul insa nu mi-a permis sa fac multe foto

marius grozea spunea...

buna treaba ati facut,am vazut :) !!!