vineri, 15 ianuarie 2010

flori de tei


Vino-n codru la izvorul
Care tremură pe prund,
Unde prispa cea de brazde
Crengi plecate o ascund.

Şi în braţele-mi întinse
Să alergi, pe piept să-mi cazi,
Să-ţi desprind din creştet vălul,
Să-l ridic de pe obraz.

Pe genunchii mei şedea-vei,
Vom fi singuri-singurei,
Iar în păr înfiorate
Or să-ţi cadă flori de tei.

Fruntea albă-n părul galben
Pe-al meu braţ încet s-o culci,
Lăsând pradă gurii mele
Ale tale buze dulci...

Vom visa un vis ferice,
Îngâna-ne-vor c-un cânt
Singuratece izvoare,
Blânda batere de vânt;

Adormind de armonia
Codrului bătut de gânduri,
Flori de tei deasupra noastră
Or să cadă rânduri-rânduri.


Mihai Eminescu

16 comentarii:

Alberto Bolocan spunea...

Te duce la imaginatie cadrul asta.... :)

marius grozea spunea...

e bine daca ai :D

Ioana Mitrache spunea...

bine surprins, si ce lumina exceptionala ai avut, frumos

Ania spunea...

Da, o silueta frumos conturata.

marius grozea spunea...

multumesc mult!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba

castaboca spunea...

Te troienesc cu drag... florile de tei, hm?

Inca o intrebare: ai cont si pe Flickr?

marius grozea spunea...

:)
nu am

Multumesc!

Tudor Manolache spunea...

Superba imaginea!!

castaboca spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
marius grozea spunea...

offf...nu pot deschide ca nu am cont acolo si nici nu am timp sa-mi fac acum...

castaboca spunea...

nu a intrat linkul intreg, incearca acum:

http://www.flickr.com/photos/28861538@N07/4276148775/in/photostream/

marius grozea spunea...

la fel :(
grozeamarius@yahoo.com e adresa mea,
daca e o poza poti sa mi-o trimiti sa o vad :)
multumesc!

castaboca spunea...

tot nu vrea, iti trimi prin email

Gabriel Ursa spunea...

foarte faina, am vazut-o si pe BOG

soseta-cu-povesti.com spunea...

O imagine foarte graitoare. Absolut superba...