marți, 6 aprilie 2010

blue morning












19 comentarii:

Crus4d3r spunea...

geniale culori si frumoasa dimineatza

Thilda spunea...

Like from some fairytale!! 4th photo is my favourite. So so beautiful!

marius grozea spunea...

many thanks!


:)

nicuh spunea...

hristos a inviat...excelente marius...tot la holbav?

marius grozea spunea...

Adevarat a'nviat!
da Nicu,chiar in dimineata de paste:)
cu o zi inainte a nins.
multam fain!

marian enache spunea...

de pasti a nins de craciun era ceata !!..frumos dom'le!!!

April spunea...

excelenta cromatica....te-ai mutat cumva in varf de munte ? :D
felicitari!

marius grozea spunea...

da ,asa a fost :)
multumiri!


am stat doar 3 zile,nu ii mai vizitasem di toamna
dar nu se stie...daca baga curent ma bate gandul sa-mi fac o casuta acolo :D

Carol spunea...

stiu eu de ce vrei tu casutza acolo...:))

violet spunea...

ce frumuseti!!!!!

violet spunea...

ce frumuseti!!!!!

Crisss spunea...

Woow minunat!!!Se pare ca ti-a facut bine sederea la Holbav :) . Multumesc pentru "blue morning" !

marius grozea spunea...

multumesc si eu!

@ADRIAN@ spunea...

frumoase imagini...imi imaginez ce ai simtit tu in varf de munte prinzand aceste cadre

marius grozea spunea...

sa sti ca mi-a fost dor :)

multumesc!

Dungha spunea...

excelenta serie, sa ne traiesti si sa ne inveselesti cu asa picturi... succese!

xanthyna spunea...

frumoasa dimineata asta albastra

Lucian Negrut spunea...

O serie de imagini excelente! Toata stima batrane!!!
Lucian

marius grozea spunea...

multumiri!!!

va salut cu drag domnilor!