luni, 3 mai 2010

1 Mai ... bun!





















...pentru 13 familii de pe Dealu Mare din Holbav.
Multumesc in numele lor elevilor de la scoala nr 174 Constantin Brancusi din Bucuresti ,mobilizati de inimoasa Mihaela Avramescu ,care au ajutat la strangerea fondurilor .Cu aceasta ocazie au adus bucuria si zambetul pe fata multor copii de aici.
Nu in ultimul rand multumim si soferului Alex pentru indemanarea cu care a dus 4x4 ,pus la bataie de SC ALCONEX SRL,cat mai aproape de casele lor si mai ales pentru muschii pusi la treaba :)
Inca se mai gasesc oameni cu suflet in Romania!

3 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumos exemplu, demn de urmat

komaromiromeo spunea...

Bine mai Marius?! Ce campanie e asta? Vreau niste detalii, poate poate pleaca ceva si de la noi din OAS. Fara promisiuni sigure dar intreb si eu una alta. Stiam de Sorin ca are ceva pe partea dar vreau niste detalii. Daca se poate un mail. Mersi frumos si nu pot decat sa spun felicitari

marius grozea spunea...

Multumesc frumos!

Nu e nici o campanie!
Dupa cum ai vazut eu postez mai mult pe blogul meu fotografii despre viata acestor oameni din Holbav,un sat din centrul tarii, cu bucuriile si necazurile lor si frumusetea acestor locuri.
M-am atasat sufleteste de ei si de locurile de aici :)
Oamenii cu inima buna din tara asta au vazut pozele si viata de acolo si cu un pic de initiativa s-a organizat cate o cheta prin liceele din tara,oamenii m-au contactat ca sa le fiu ghid in actiunile lor.
Am mers acolo cu haine,jucarii,rechizite,alimente si inainte de craciun,a urmat in februarie o actiune organizata de Iulia Barbu din Brasov,de paste am primit de la Gabriel Balanescu si Mirela Momanu alta serie de pachete stranse tot din Bucuresti,cea de acum si promisiuni mai sunt si de 1 iunie.
Am spus ca nu e nici o campanie pentru ca eu nu pun nici un anunt pe badorgood sau alte forumuri,e mult mai bine venita initiativa oricui :)
Multumesc din nou!