marți, 24 august 2010

the princes

8 comentarii:

axxxelsz spunea...

excelenta compozitie... si din nou, un unghi foarte bine ales.
te invidiez Domnule :)

marius grozea spunea...

multam domnule!

te-am contactat inainte de plimbarea asta prin salaj,bihor.oas,budapesta... cu gandul sa ne putem cunoaste,din pacate nu am primit raspuns

Crisss spunea...

Superba! Imi plac toate clipele create de tine ...;)

axxxelsz spunea...

unde m-ai contactat? pe mail nu am vazut nimic....
imi pare rau ca nu am reusit sa ne intalnim :(... si eu am fost in Bihor, pe la Stana de Vale

Mirela Momanu spunea...

Pe asa scari..as umbla si eu!!
Tare buna miscarea printesei!

marius grozea spunea...

sarumana printesa Criss si Meme :)

cred ca am dat replay,nu stiu daca a ajuns...acum next time :D

Bogdan G spunea...

Acel fuzziness da bine in cazul personajului, insa nu atat de bine in restul compozitiei. Banuiesc ca se datoreaza timpul ceva mai lung de expunere si lipsei stabilizarii. Ar merita reluata ideea cu un trepied.

marius grozea spunea...

da Bogdan,asta era ideea,cadrul e facut din mana :)
multumesc!
greu de retetat :)