duminică, 12 septembrie 2010

scara de incendiu

14 comentarii:

April spunea...

Nu si-a ales bine pantofii :))
Faina realizare, Marius!

marius grozea spunea...

ba da,sunt speciali pentru situatii de urgenta :))

multumesc April!

DoarEu spunea...

d-asta nu-mi plac rochiile cu crinolina ci acelea mulate. :))
pantofii sunt pentru a asigura egalitatea la inaltime intre parteneri.

poza a sosot la fix, caci tot ma gandeam azi la nunti! :))

Bogdan G spunea...

Care egalitate, ca e cu juma' de cap mai scunda decat el. E doar o pauza de "tocuri". Nu cred ca ar trebui sa reprezinte un un focus al discutiei, oricum. Bine prins, Marius!

DoarEu spunea...

asa este. ai dreptate. cand am postat nu am avut in fata fotografia sa-i masor.
eu intalnesc mereu barbati scunzi si in ideea ca sunt fortata sa renunt la tocuri, am scris asta. subconstientul asta... :)

imi cer scuze pentru grseala.
nu le am cu fotografia :(

marius grozea spunea...

:)
eu am 1,73 crezi ca iti trebuiesc tocuri sau nu? :D

te salut Bogdan!

DoarEu spunea...

:)
salutari si ganduri bune!

eu am 1,70... :))

imi pare rau ca nu am fost atenta si m-am facut de ras... nu stau bine la masuratori :))

zambete si bucurii!

AdrianaC. spunea...

Scara de incendiu pentru el? :) Unde se ascunde daca izbugneste focul...

Simona Podaru spunea...

suuuuper foto!
uite ce inseamna sa fii in locul potrivit la momentul potrivit!
si cum a mers daru` la nunta?

marius grozea spunea...

:)
vede el :D
darul a fost in plic :)

multam fetelor!

Ciotlos Petru spunea...

:) UPS!!

Ciotlos Petru spunea...

:) UPS!!

Iliuta Florin Alin spunea...

:)

José Ramón spunea...

Bonito encuadre de esta imagen te deseo una bonita semana .
Saludos desde
Creatividad e imaginación fotos de José Ramón