marți, 17 mai 2011

just married

Prieteni: - S-Hell, - Dungha

7 comentarii:

Dungha spunea...

DA!

Rick Forrestal spunea...

Ha.
Love it . . .

ARIPI DE FLUTURE spunea...

casa de piatra

Iasi spunea...

Buna ziua
Numele meu este Constantin Iacob si va scriu in speranta unui schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

marius grozea spunea...

ziua buna!
nu stiu daca ati observat dar eu nu am pe blogul meu nici o rubrica,nici o trimitere la nici un site,nici lista de prieteni nici de urmariti si mai mult nici nu mai postez de ceva vreme aici,mare trafic nu v-as aduce :)
imi pare rau!

numai de bine si multumiri!

simgreensoul spunea...

Genial :))

FrancescPhoto spunea...

Excellent and original shots!!!

Salut, Francesc