duminică, 18 septembrie 2011

eden

16 comentarii:

axxxelsz spunea...

vazandu-ti la un loc mai multe fotografii din zona Holbav, am ajuns la concluzia ca ai merita sa fi numit cetatean de onoare a localitatii... asta daca nu cumva ai si primit-o deja si eu nu am aflat.
extraordinare cadre... totdeauna cand la vad raman placut impresionat.

Salutari de la Jibou

marius grozea spunea...

multam si te salut! :)
din pacate anul asta nu prea am mai ajuns in zona...

Victor spunea...

impresionant...
portofoliul de imagini este impresionant, şi muzica e numai bună...
excelent, Maestre!...

marius grozea spunea...

multam domn Victor!

Andrei spunea...

ca de fiecare data :)

felicitari

Alexandrina Cristea-Olaru spunea...

ramai fara cuvinte!superb!

Dungha spunea...

Nu exista nota dar trebuie sa ai si ambitie ca sa poti realiza astfel de peisaje.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb

julz spunea...

fantastice fotografii!!mi-au placut foarte mult!!felicitari!!

April spunea...

O incantare...totul!

Gabriel Stanciu spunea...

Felicitari!! Excelente imagini si prezentare.

marius grozea spunea...

multumiri!

Anca spunea...

E absolut fantastic dimineata in gradina Edenului... eu cred ca ma duc sa fac multe fapte bune acum, imediat :)
Marius, multumim pentru imagini si stari! Stiu ca n-am mai trecut de mult pe aici pe la tine, dar de fiecare data cand ma intorc, gasesc imagini superbe. Daca poti sa aduci frumusetea in fata ochilor lumii, atunci... don't ever stop! ;)
Si stiu, stiu... Edenul e aici, cu noi, daca deschidem ochii.

marius grozea spunea...

ce frumos...:)
Multumesc Anca!

Clara Del Valle spunea...

Don't ever stop doing photos .Good presentation of your images .

marius grozea spunea...

Ok :) I will try , Thanks !